🌟 Har du møtt et menneske som gjør deg bedre bare ved å være i samme rom? Jeg har møtt en sånn person. Han heter Morten.

Morten er en mann som alltid har fått meg til å reflektere dypere. Han stiller de gode, utforskende spørsmålene – de som ikke bare krever et svar, men som setter i gang en prosess. Jeg føler meg god når jeg er sammen med Morten.

For noen år tilbake hadde vi et prosjekt sammen hvor vi skulle presentere oss selv og et veiledningskonsept for en gruppe kursdeltakere. Jeg hadde en travel dag, logget meg inn i Teams-møtet, og visste at jeg måtte haste videre rett etter min egen intro.

Morten satt også i møtet og skulle presentere seg etter meg. Før jeg logget av, sa jeg det jeg oppriktig følte til hele gruppen:

Dere kan virkelig glede dere til å møte Morten. Han er en person man rett og slett blir en bedre utgave av seg selv av, bare ved å være i samme rom som ham. Han er et unikt menneske.

Så logget jeg ut. Senere samme kveld tikket det inn en e-post fra Morten som virkelig rørte meg.

Denne opplevelsen minnet meg på to ting:

Utvikling handler ikke bare om kurs og sertifiseringer. Det handler om hvem vi velger å omgi oss med, og hvem som tør å utfordre oss på en trygg måte.

Har du en «Morten» i ditt liv? En som får deg til å tenke større og reflektere dypere? Tagg dem gjerne under for å gi dem en velfortjent anerkjennelse i dag! 👇 Det starter hos deg.

#PersonligUtvikling #Relasjonsledelse #Veiledning #Arbeidsglede #Inspirasjon #MenneskeligVekst