Refleksjoner fra hverdagen
Gode venner kaller meg for Oddis, og derfor er dette Oddis corner. Tanker, erfaringer og historier som du kan ta med deg videre. Korte og lange refleksjoner om kultur, prestasjon, lagspill og det å være menneske på jobb.






















Tenker du at noe av dette kunne treffe organisasjonen din? Send en uforpliktende forespørsel, så snakkes vi.
Send forespørsel →