Respekt i en hektisk arbeidshverdag ☀ 🫶

Denne meldingen sendte jeg ut til mine kollegaer i dag. Ikke for å ta noen, men for å minne om de små tingene som til slutt kan gjøre den store forskjellen.

God morgen ☀

En liten påminnelse å ta med seg inn i dagen og videre i uken.

Kommunikasjon er en form for respekt. Når vi respekterer hverandre, viser vi det også ved å ta oss tid til å svare når vi kan. Dette gjelder DM-er, e-poster, kalenderinvitasjoner og alle de andre meldingene som flyr rundt i arbeidshverdagen vår.

Å være opptatt er helt greit. Å være utilgjengelig er noe annet. Forskjellen ligger ofte i viljen til å signalisere at du har sett, hørt og bryr deg om den andre.

Ønsker dere en fin og raus start på dagen og uken 🧡

Er du flink å svare med en gang når du har fått en DM, e-post, kalenderinvitasjon eller lignende?